Türkiye’de halkla ilişkiler sektörünün en eski ajanslarından biri olarak son dönemde yaşadığımız ve bize güç veren gelişmeleri sizlerle paylaşmak isteriz.

Son iki ayda, MPR için çok önemli ve gurur verici günler yaşadık.

Önce MPR Ailesi’nin en genç iki üyesi; Aslı Meci ve Can Saçkan, bizleri gururlandırdı.

Nisan ayının ikinci yarısında, ‘Genç Aslanlarımız’ Cannes Young Lions Uluslararası Reklam Festivali’nde PR kategorisinde Türkiye elemelerine katıldı ve ikinci oldu. Yarışmada, müşterileri WWF ve konuları da Türkiye’nin 2030’da karşılaşacağı su sorunuydu. ‘Drop a donation’ adlı bir dijital PR kampanyası hazırladılar. Kampanyaları, yarışma jürisi tarafından “büyük, özgün ve dünya ölçeğinde çoğaltılabilecek bir fikir” olarak tanımlandı.

Ardından, Ajans Başkanımız Meral Saçkan, Marketing Türkiye’nin hazırladığı dosya haberde, ‘Halkla İlişkiler Sektörüne Öncülük Eden 15 Duayen…’ arasında yer alarak bizleri onurlandırdı. Pazarlama iletişimi sektörünün köklü yayını Marketing Türkiye’nin hazırladığı liste, hepimizin hocası ve geçtiğimiz yıl kaybettiğimiz, Prof. Dr. Alaeddin Asna ile başlıyor sektörümüze yön ve şekil veren değerli isimlerle devam ediyordu. MPR Ailesi’nin,  bilgisinden ve tecrübesinden her gün sınırsızca yararlandığı, hocamız ve Başkanımız Meral Saçkan meslek büyüklerinin arasında yerini aldı.

Mayıs ayı ise Effie’den gelen harika bir haberle başladı. Effie 2016 Etkililik Endeksi’ni açıkladı. MPR İletişim Danışmanlığı, global reklam ajansları ve iletişim ajanslarının yoğun olarak yer aldığı listede ‘Bağımsız Ajanslar’ kategorisinde, ilk 100’de yer alan tek Türk PR ajansı olmayı başardı.

Mayıs ayının sonunda da halkla ilişkiler sektörünün Türkiye’deki en prestijli ödüllerinden biri olan Altın Pusula’yı kazandık. Ambalaj Sanayicileri Derneği için hazırladığımız‘Peynirler Ambalaja Girmeli’ projesiyle, 2015 yılının ‘En İyi Gündem Yönetimi’kategorisinde Altın Pusula, MPR İletişim Danışmanlığı’nın oldu.

Bizleri çok mutlu eden ve gururlandıran bu gelişmeleri sizlerle de paylaşmak, daha da önemlisi bu başarılardaki payınızı teslim etmek istedik. Zira, sizlerle işbirliğimiz bizi geliştiriyor, güçlendiriyor. Bizi, MPR yapıyor. Bazen daha iyisi için araştırıyor, yenilikleri, gelişmeleri sizlere aktarıyoruz. Bazen de sizin tecrübelerinizden yararlanıyor, yeni şeyler öğreniyoruz. Varlığınız, alanımızda daha iyi işler ortaya koyma azmimizi artırıyor. Aslında, Ajans Başkanımız Meral Saçkan’ın “Bir iletişim şirketi ancak müşterisi kadar iyi olabilir” sözü her şeyi özetliyor.

Birlikte daha nice güzel, başarılı işlere imza atma dileği ve saygılarımızla,