Skip to main content

Hizmet Alanlarımız

Medya ilişkilerinizi günlük analiz ettiğimiz binlerce haber verisiyle güçlendiriyoruz.

MPR içerik danışmanları, geleneksel ve dijital medyanın dinamiklerine göre sektörel trendleri takip ediyor, en güncel verileri kurumsal mesajlarla harmanlayıp özel içerikleriyle fark yaratıyor. Türkiye’nin yapay zeka destekli ilk PR Platformu olan Praim.ai ile marka hikayesini duyurmak için en iyi içerikleri çok hızlı bir şekilde hazırlıyoruz.

Ülkenin ve sektörünüzün gündemini yakından takip ediyoruz.

Doğru mesajı, doğru zamanda, doğru sözcü tarafından, doğru mecrada hedeflenen kitleye ulaştırıyoruz. Bunu yaparken tahminlerden değil, verilerden yararlanıyoruz. Markanın, sektörün ve toplumun dinamiklerini veriler ışığında analiz ediyor, mecra bazlı özel içerikler oluşturuyor ve bu sayede markayı bulunduğu sektörün sözcülerinden biri haline getiriyoruz.

Doğru ve güvenilir verileri toplayarak medyanın ve kamuoyunun gündemini ve trendleri veri odaklı bir anlayışla belirliyor, markanın mesajını gündemi yakalayacak, belirleyecek ve şekillendirecek şekilde sunuyoruz. Gündeme özel içerik planlaması yoluyla mesajını olası en geniş kitleye ulaştırıyoruz. Uygulanan stratejilerin yansımalarını izliyor, analiz ediyor ve değişen koşullara uygun yeni stratejiler geliştiriyoruz.

Kurumsal itibarınızı artıracak stratejileri güçlü veriler ile oluşturuyoruz.

Uzun dönemli iletişim stratejileri planlarken iletişim çalışmalarının hedeflere uygunluğunu ve iş sonuçlarına etkisini ölçmek ve gerekli iyileştirmeleri iş süreçlerine dahil etmeyi kritik başarı faktörü olarak görüyoruz. Veri yönelimli kurumsal iletişim, verinin toplanması, analiz edilmesi ve stratejik kararlar alınmasındaki kullanım sürecini kapsıyor.

Bu yaklaşım, kurumların daha etkili, verimli ve hedef odaklı iletişim stratejileri geliştirmelerine olanak tanıyor. Bu yolla markaların müşterilerini anlamalarını ve trendleri analiz etmesini sağlıyor, iletişim stratejilerini sürekli olarak güncelleştiriyor ve iyileştiriyoruz.

Marka ve ürünlerinizin iletişimi için yapay zekadan yararlanıyoruz.

Türkiye’nin ilk pazarlama yönelimli halkla ilişkiler hizmetini sunan ve bu alanda liderliği elinde bulunduran ajans olarak, 30’uncu yılımızda sektöre bir kez daha öncülük ediyoruz. Veri yönelimli anlayışımızla çeşitli kaynaklardan elde edilen verileri analiz ederek tüketicilerin istek, ihtiyaç, çıkar ve özel ilgi alanlarını belirliyoruz.
Bu veriler ışığında inanılır, güvenilir, bilgi ve etkileşim iletişimini kullanan toplam bir planlama, yürütme ve değerlendirme programı ile markaların pazarlama hedeflerine odaklanmış iletişim stratejileri üretiyoruz.

Veriden aldığımız güç ile etkili proje deneyimleri sunuyoruz.

Kurumsal sosyal sorumluluk, gündem oluşturma, etkileyicilere ulaşma, paydaş ve medya etkinliklerinde en güncel veriler ve en trend kavramlarla etkili proje tasarımları, uygulamaları ve sonuçlarına ulaşıyoruz.

Medya Yönetimi

Sektörel trendleri takip edip, en güncel verileri kurumsal mesajlarla harmanlayarak markaların hikayesini hızlı ve etkili bir şekilde duyuruyoruz.

İçerik Üretimi

Medya İlişkileri

Araştırma ve Veri Üretimi

Konu ve Gündem Yönetimi

Veri odaklı yaklaşımla, markanın mesajını doğru zamanda ve doğru mecrada hedef kitleye ulaştırarak sektörün ve kamuoyunun gündemini yakalıyor, analiz ediyor ve markayı sektörün önde gelen sözcülerinden biri haline getiriyoruz.

Konu İletişimi ve Farkındalık

Gündem Yönetimi

Topluluk Yönetimi

Kurumsal İtibar Yönetimi

Veri odaklı yaklaşımla kurumsal itibar yönetimini, lider iletişimi, paydaş iletişimi, sosyal sorumluluk, iç iletişim ve kriz yönetimi alanlarında stratejik kararlar alarak geliştiriyor, kurumsal itibarın güçlenmesini sağlıyoruz.

Kriz İletişimi

Lider İletişimi

Paydaş İletişimi

Marka İletişimi

Yapay zeka destekli veri odaklı yaklaşımla pazarlama, kanaat önderleri ve sponsorluk yönetimi üzerinden markaların hedef kitleyle etkili iletişim kurmasını sağlayarak, rekabet gücünü artıran stratejik programlar geliştiriyoruz.

Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkiler

Kanaat Önderleri Aracılığıyla İletişim

Sponsorluk Yönetimi

Proje Yönetimi

Kurumsal sosyal sorumluluk, gündem oluşturma, etkileyicilere ulaşma, paydaş ve medya etkinliklerinde en güncel veriler ve en trend kavramlarla etkili proje tasarımları, uygulamaları ve sonuçlarına ulaşıyoruz.

Etkinlik Yönetimi

İç İletişim

Kurumsal Sosyal Sorumluluk