Skip to main content

Başkanın Mesajı

MPR İletişim Danışmanlığı 30’uncu yılına girdi. Kuruluştan bu güne işimizi her gün yeniden daha iyi yapmak için çalışıyoruz.

30 yıl önce Türkiye’nin ilk pazarlama yönelimli PR ajansı olarak ortaya çıktığımızda PR endüstrisinde yeni bir dönem başlatmıştık. Sadece kurumsal iletişim için kullanılan halkla ilişkiler yöntemleri o günden itibaren marka iletişimine de büyük katkılar sağladı. Zaman içinde diğer ajanslar da pazarlama iletişimi hizmetlerine başlayınca MPR bir içerik ajansına evrildi. Yarattığımız mükemmel içeriklerle bütün hizmet alanlarımızda fark yaratan bir ajans olarak bugünlere geldik.

Geçen yıl başta çocuklarım Can ve Nazlı Saçkan’ın liderliğinde MPR’nin Y ve Z kuşağı gençlerinden bir grup, teknolojinin işimizi nasıl kolaylaştıracağına, çok vakit alan işler yerine nasıl strateji ve yaratıcılığa odaklanabileceğimize kafa yormaya başladı. İlk başta medya ve içerik çözümlerine doğru yöneldiler ve Türkiye’nin ilk yapay zeka destekli PR platformu olan Praim PR Teknolojileri AŞ’yi kurdular. Bunun da PR endüstrisi için çok büyük bir adımın başlangıcı olduğunu iftiharla söyleyebilirim.

Doğal olarak Praim .ai ürünlerini ilk kullanan PR ajansı olarak bu teknolojinin sadece medya ve içerik oluşturma işlerinde değil, bütün hizmet başlıklarımızda bize yeni bir yol açtığını deneyimledik. 30 yıllık yolculuğumuzda iyi içerik yazmayı, medyanın ilgisini çekebilecek konuları tahmin etmeyi ve anlamlı veri üretiminin ancak stratejik akıl ve insan dokunuşunun eklenmesiyle tamamlanabileceğini gördük. Bu teknolojiyi kullanarak ‘tahmine değil, veriye dayalı’ iş modelinin çok daha hızlı, nitelikli ve verimli sonuçlarına tanık olduk. Bu nedenle 30’uncu yılında MPR’nin yeni konumlandırmasının ‘Veri Yönelimli İletişim Danışmanlığı’ olmasına karar verdik.

Yıllardır söylediğimiz gibi, aklı, yaratıcılığı ve yeniliği zamanın ruhuyla uyum içinde kullanmayı bilen bir ekip olarak dönüşümü takip eden değil, yaratanlar olarak buradayız.

Kurucunun PR Endüstrisine Katkıları